Pomoce dydaktyczne, które nasza szkoła pozyskała w ramach uczestnictwa w programie ministerialnym „Laboratorium przyszłości” cieszą uczniów niezmiennie. Tym razem uczniowie klasy 5 „a” i klasy 7 „a” podziwiali w wirtualnej rzeczywistości modele przestrzenne komórek, elementy układów człowieka oraz zwiedzali różnorodnej typy krajobrazów. Największe wrażenie wywarła na uczniach sytuacja, gdzie za sprawą gogli Class VR znaleźli się w samym środku filmu. Akcja rozgrywała się na sawannie, a uczniowie dołączyli w niej do grupy poszukującej lwów. Jakiż był entuzjazm, gdy król zwierząt wyłonił się nagle z gąszczu traw. Obudzenie w dziecku emocji, jest podstawowym mechanizmem pozwalającym mu rozwijać chęć poznawczą i umiejętność zapamiętywania nowych faktów – gogle Class VR są pod tym względem wyjątkowo dobrym narzędziem dydaktycznym.
Małgorzata Szura