W ramach zajęć świetlicowych uczniowie klasy 4b dołączyli do ogólnopolskiej akcji Fundacji Orange #jestnaswiecej. Kampania ta pokazuje, że hejterzy są w mniejszości wobec kulturalnych komentujących internautów. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental.
Celem akcji jest uwrażliwienie uczniów na coraz częstsze zjawisko jakim jest hejt. Mowa nienawiści w sieci prowadzi do przykrych konsekwencji w życiu realnym: zaniżonego poczucia własnej wartości, autoagresji, a w najgorszym przypadku do myśli samobójczych.
Hejt (j.ang: hate – nienawidzić) to obraźliwy komentarz wystosowany w stronę drugiej osoby lub całej grupie społecznej. Może być napisany, ale przybiera też formę grafiki, filmu czy nawet utworu muzycznego.
W ramach kampanii jest nas więcej powstał symbol, za pomocą którego można pokazać poza siecią swój sprzeciw wobec hejtu. Jest to pomarańczowa sznurówka. Wplecenie jej sobie w buta oznacza, że nie zgadzamy się na hejt.