Ostatnie kilka lekcji przyrody w naszej szkole okazały się niezwykle kreatywne i edukacyjne. Uczniowie mieli okazję zgłębić tajniki funkcjonowania ludzkiego ciała, tworząc modele czterech kluczowych układów: oddechowego, krwionośnego, pokarmowego oraz ruchu.
Uczniowie klas czwartych z entuzjazmem przystąpili do zadania, wykorzystując różnorodne materiały, takie jak karton, słomki, balony i plastelinę.
W trakcie tworzenia modeli układu oddechowego uczniowie mogli zobaczyć, jak powietrze przemieszcza się przez drogi oddechowe, a w przypadku układu krwionośnego – jak krew krąży w organizmie. Model układu pokarmowego pokazał proces trawienia, a układ ruchu uwidocznił, jak mięśnie i kości współpracują, aby umożliwić nam poruszanie się.
Ta interaktywna forma nauki okazała się nie tylko pouczająca, ale także niezwykle angażująca. Uczniowie z uśmiechem na twarzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami, a wspólna praca nad modelami zacieśniła więzi między nimi. Lekcje przyrody, dzięki kreatywnemu podejściu, stały się nie tylko okazją do zdobycia wiedzy, ale także do rozwijania umiejętności współpracy i myślenia krytycznego.
Patrycja Pryszcz
Galeria zdjęć >>> ZOBACZ